ramble mumble

I bangun pagi harini uols. Actually bangun pagi dengan niat nak kemas rumah dan study. Tapi perhatian terganggu bila teringat durian. Tsk. So dengan pantasnya tanpa gosok gigi aku hadap laptop dan google resepi durian crepe. Found one yang senang dan it's a must do project! Beriya je aku nak pegi tesco tang-tang tu jugak tadi. Then fikir macam malas pulak -___-

Tengoklah kejap lagi kalau rajin aku pegi lah beli durian. Mahal noks durian kat Tesco. Seploh hengget haa 3 ulas. Apa ke bangang entah.

Lepastu teringat pasal peplum pulak. Boleh menangis aku bab-bab menjahit ni. Google jugak then jumpa bermacam peplum lah kan. Saloma lah, apa lah. Senang je rasanya ni. Lalu rasa nak pergi Kamdar pulak. HAHAHA boleh? Nak ajak Ed, tapi Ed tido lagi. Kalau kejut dia, dia mesti nak suruh aku masak breakfast dulu. Kacau tau. hahah pang nak? Bukan...... Tak tau nak buat apa la breakfast. Oh sat. Pancakes! Erm no. Jejemput ikan bilis, his favorite? Tapi jemput2 sedap makan petang wat... Breakfast orang makan lempeng je kannn.

Okaylah. Nanti if aku terbuat peplum or durian crepe tu, I tempek lah kat sini yaw. Nak print nota lah kejap. Susah lah baca dalam laptop. Melencong ke fesbuk lah jadinya. Heww.

Have a g'day y'ols. X