nah cawan.



MOOD DAH OKAY. Alhamdulillah. HAHAH bengong punya perempuan. sesuka hati je mood kau nak sway lah apa lah. pang nak?

I'm home alone. Ditemani Justin je kat rumah ni, tapi Justin pun tengah tido kat katil ni. Amboi suka tau dia tido dalam aircond. Kucing ke orang ni?

Baru settle basuh baju. TIGA trip kot. Bayangkan banyak mana baju yang terpaksa dibasuh. Tulahhh tangguh tangguh lagi kan. Tapi belum jemur lagi sebab tak larat nak angkat raga yang besar gedabak turun ke ampaian. Washing machine? Abah bawak pegi office dia sebab mesin basuh kat ofis rosak -___- kami yang dirumah ni kena lah basuh secara manual. Oh so sedeh. Takpe takpe. Redho.

Nowadays aku tulis macam takde motif kan? hahah. like I care. babaiXX

Comments