So close.

Wahai insan kesayangan,
bukannya mahu berundur menapak belakang,
cuma palingkan wajah seketika pada silam yang pernah datang


:)


Jangan digusarkan...

Kamu kini kesayangan saya, insyaAllah, sampai bilabila.



Saya ada satu sifat yang mahu tahu bahagia JUGA milik mereka
Walaupun kadang saya dilihat tak endah
Cuma mahu tahu perkhabaran
Bukan kerana merindu
Tapi memastikan


Memang tak ada apa yang boleh dilakukan kalau keadaan dalam keterbalikan
Tapi sekurangnya, saya rasa ada yang masih perlu dijaga
Sebab tak mahu meluka dan terluka
Sebab itu saya
Walaupun dipandang sinis, dipandang semacam bullshit.


At least, semua gembira.



Aihh mengertilah kesayangan saya.
Tapi kamu sangat comel bila jealous. Hiks.
Ni yang rasa nak buat lagi. :P


:)
Come home.


Comments

sidiz kelate said…
kak min suka jiwang

-sidiq 1a1-