dua hari di Putra

Hi peeps.

Just arrived here from Putrajaya. Back to my room sweet room. Esok exam actually. Dan aku tak tau exam ape selama ini. Baru tadi aku bukak healthycampus, carik subjek apa exam esok dan there it is. Automatic mulut aku cakap "Bapaklah IEK sial. Astaghfirullahalazim." Kate aku sambil menepuk dahi sendiri.

Hahah. IEK adalah subjek paling tak menjadi favorite. Sebab takbest. Dan aku tak paham. Walaupun cuba paham, tapi tanak paham jugak. Blergh. Benci betul. Tapi still sekarang pun aku duk main-main lagi. Nota IEK mana entah aku letak. oh dang. Kenapa aku tak keje McDonald's je dulu? Boleh jadi manager dah kot ni. Tsk.

Tapi takpe. Put aside the exam-exam things ni dulu (wtf?). Last two days, I was spending my time kat Putra. First day aku plan nak ke library, tapi end up terbongkang atas katil sampai Zohor. So tak jadi. Duduk rumah sensorang adalah awesome. Takde orang nak marah, nak suruh or nak membebel. Alone and tak lonely pun, sebab ada twitter dan sms. Bangun je aku tweet dan sms. pastu sambung tido balik. Heaven okay.

Second day, bermula hari yang best. Seronokkk. Lama dah tak hangout macamtu. Rasa very myself bila sampai Putra dan berada dalam kelompok budak GSC sana esp yang rapat lah - Adah, Qila and Faris. Met Syueb, Arip, Ayoub, Sir Awisch, etc. And Adila kot, budak USM kerja kat sana. Patutlah macam familiar gila. So first first, ambek Qila kat LRT Sg. Besi. Thanks to Faris sebab bagitau jalan so aku tak sesat. Wallah. Then gerak pergi RASA kat Alamanda, melantak nasik ayam black pepper, tapi Qila habiskan aku punya. Tak makan banyak lah sekarang. Why ah?

Then tak tau nak pergi mana dah. Sebab nak tunggu Adah and Faris pukul 5 nanti. Then back to GSC lepas ronda2 tingkat atas kejap. Sembang2 dengan baya dan beberapa orang, lepastu nampak Sir. Called him and said "Sir nak staff pass. Nak tengok movie." Selamba je. Padahal aku ni kira resign ke tak pun aku tak tau. Sir tanya nak cerita apa, aku bedal sebut cerita Madagascar padahal belum asterik lagi. Went to box office counter, Sir cakap "Ni belum boleh guna staff pass. Takpelah masuk je hall 2. Duduk house seat." Yeayyy! First time. Adah tak payah nak jeles sebab Adah banyak kali dah duduk house seat kannn. hahaha. Layan Madagascar tapi aku sangat penat actually. Berair mata tengok cite tu, tahan ngantok.

Then jumpa Qila punya new boyf yang hensem. Hahah oops. Lepastu fetch Mama kat tempat tunggu bas, balik rumah kejap salin baju then gerak Alamanda balik. Adah sampai dulu dan bersembang dulu before Faris sampai. Faris cakap aku macam pendiam sikit sekarang. Ea? Lepastuuuuu, Faris dengan Qila pergi paw sape punya staff pass entah. Syueb dengan Arip kot? Went in for another movie - Janda jandaku gangster. Layan lah jugak sebab aku ade lah gelak banyak sikit dari cite lain.

After that, kelua Alam, still tak berpecah lagi. Sembang sembang and aku ingat janji Faris. 10hb dapat gaji so kene datang around tarikh tu. Ahahaha tunggu. Next month aku sampai insyaAllah. Malaysian Idol yuk! hahah.

Gambar ada, tapiiii phone dalam kereta. So aku malas nak ambik. So ini adalah cerita tanpa gambar. Saja nak menulis untuk dijadikan memori. Cewah. Lagipun aku tau ade je bebudak GSC sana yang baca blog ni. Hahah. Adah salah sorang. Dan jengjenggg.

Okaylah. Gtg. Nak makan and study. Bismillahhhh.

:)X

Comments

si cokelattte said…
da bace n tersengeh sorg2... teringat balik.. well.. mmg cepat sangat lupe ape terjadi.. n u noe what dear.. me tersgt2 yakin yang qilla takkan n tak nak jumpe adah kalau tak de min.. hahahaha.. mmg tobat la kan,.. hahahaha.. nasib badan lah ye... cepat upload!! sume2 ok..