please...

Semalam aku tak pergi kerja dan tak mahu diganggu. Otak macam terlalu sarat dengan apa benda yang aku fikir pun aku tak tau. Aku tinggal semua sekali semalam. Rasa give up gila. Rasa takut.

Call Mother, cakap nak drop subjek tu subjek ni. Aku ingat nak say bye bye kat sem ni terus. Mother cakap nak drop, drop lah. I said nak tukar course. Haha that one Mother tak bagi. Dah nak final sem kot. Nak tinggal sem ni, tapi sayang pulak kat teater -___-. Teater is the only thing I'm quite good at. Sampai orang ingat aku actually couple dengan hero teater tersebut. HA! Nehi he.

Aku sangat malas nak bercerita pasal lab ke, ASSignments, thesis yang berkaitan dengan school sendiri. Sebab, kenot go oredi. Too weak. Someone tanya, "Kenapa dah nak akhir-akhir ni baru nak give up?" I said I don't know. Tak tau la kenapa Dia letakkan aku kat sini, padahal minat aku kat tempat lain. More or less, aku jumpa sikit hikmahnya. Benda normal for them, are not that normal to me. Dia jaga aku. Being surrounded with people with acting talents, buat aku rasa lagi takut. Sebab tak tau, whether diorang sedang berlakon dengan kita, atau sedang serious. Buat kan aku rasa sangatlah bertambah susah nak percayakan orang.

HUARGHHH stress nak mampus ni. I need to go away. Malam ni drive balik Kelantan aci tak?

Comments

si cokelattte said…
Balik umah adah putrjy? lagi aci...