wild hearts can't be broken

OK.

Semalam half of my class berpicninc kat Titi Kerawang. Jauh ya amat. Tak boleh jauh lagi ke? Huhu. Tapi, nak cerita pun dah malas, lagipun Rat dah cerita kat blog dia. Pegi lah baca. Malas tak aku?

Aku ni spesis careless dan clumsy. Careless tu cuai kan? Clumsy tu ape ye? Lupe dah. Malas nak fikir. Malas lagi. Sigh. Fon aku dah beberapa kali jatuh. Jatuh pulak tempat tak hagak2. Lantai tu dah biasa. Jalan tar pun aku campak fon. Baling fon atas katil sampai kena dinding pun dah. Tu jenis tak reti nak sayang harta benda kan. Ha last2 padan muka kau. Tetiba tak dengar bunyik dah. Tsk. Bila orang call, ada vibrate je. Pasang lagu pun tak dengar pape dah. Kau dah bisu ye, fon?

10 March ni aku akan balik Kelantan. By hook or by crook. Sebab one of my best friend since high school akan get married. Awh so jealous. Then, abang kepada Arjuna pun nak kawen dah. Arjuna nye bila lagi? Hewhew. So, got two weddings to attend. Another reason, aku risaukan Justin, my cat. KESIAN DIA SORANG SORANG. SAMPAI HATI ADIK AKU DUA EKOR ITU BALIK PUTRA MENINGGALKAN JUSTIN KESEORANGAN DENGAN ABAH JEEEEEEEE???
MARAH BETUL. GRRR!

Aku ingat nak beli kucing betina sekor. Nak kacuk ngan Justin. Tapi, tsk. Mane aku nak jaga? Bukan aku ade rumah kat Penang ni. Kalau rumah sendiri takpe jugak nak bela kucing bebanyak. So, first thing first. As soon lepas aku graduate, aku nak beli kucing betina untuk Justin. Menikah lah korang.

Hm.

Fikir ape lagi nak bebel ni.

Actually aku ade kelas sekarang. Tapi, sebab nak setelkan yuran, aku masuk lambat sikit lah. Masuk lambat sikit dalam konteks aku adelah, "tak pegi". So pepaham lah.

Aku rasa nak beli Torch. Walaupun ramai cakap tak elok. Eh suka hati aku la. Like I care. Muahaha.
Nice one. Screen besa gedabak. Puas hati.

Andd, nak pegi Neway. Tapi macam bersalah, sebab FYP tak jalan2 pulak lagi. Tsk.

LOL

Babai Xo. :)

Comments

min.canmtik fon tu..xsuka dah touch skrin nak taip lambat na jadi nye.(*_*)
Azlan Strider said…
isk..isk..isk..nanti kalau dah beli torch xle nak nak clumsy2 atau careless lag ek..hehehe

Regards,
-Strider-