sick

Rabu. Wordless Wednesday, tapi aku tak kuasa.

Aku kat Starbucks ni. Plan untuk study dan format fon serta hard disk C and D aku yang telah diserang virus. Penat je aku format bagai. Siap beli antivirus. Tapi bagus gak, kalau tak sampai tua aku tak beli2 Kaspersky ni. Duk la pakai antivirus free tu je.

Actually badan aku panas ni. Mata aku macam blur-blur gitu, hidung toksah cakap. Dari semalam duk bersin tak berenti. Tisu dah dua kotak habis. Over kau kan. Nak kata berhabuk, bilik aku tu cuma bersepah dengan baju, bukan habuk. Nak kata ada kucing memang takde lah. Batuk sikit2. Memang simptom2 hampir kepada demam la ni. Alahai saje je menyerang time aku exam ni kan. Pandai kau kan, demam. Pagi tadi macam ok je. Hidung je yang buat hal, berair eww and bersin je. Sekarang semua attack sekaligus. Mata, hidung, batuk, panas sejuk pun bercampur2. Tapi tak tau la kan. Aku ni spesis payah nak demam. Kot kot la dia datang hi hi bye bye je ke kan. Tapi spesis aku ni jugak, sekali demam, haa kauuu memang macam orang kena stroke. Satu keje pun tak terbuat.

Lepastu spesis aku ni jugak takdenye nak makan ubat awal2 camni. Baik biar antibodi mengawal situasi. hohoho tapi lusa nak exam dah. Aduhh. Aku duk sebok buat kerja lain, tak study pape pun lagi ni. print nota pun belum.

So, aku boleh merepek kat sini je la.

Babai

Comments