Rompakan di USM

Tajuk kau nak gempak je kan.

Well member2 USM aku semua dah kecoh-kecoh pasal benda ni dah lama, aku baru je terhegeh2 nak tau. Nampak sangat level ignorance aku adalah tinggi melangit.

So back to the story. Maybe dua hari lepas kot kan? January 10th, a sex maniac guy masuk ke hostel kitorang, and eventually, it's MY hostel as well. Aku duk situ jugak weyhhh omgey. According to cerita dari blog Ija, that bastard masuk hostel around 3 pagi dan masuk bilik Ija pukul 5 pagi. Oh. Time tu aku pun belum tido kot. Dia selongkar the whole room, curi semua barang. Rumet Ija diikat tangan & mulut. Scary okay. Lepastu mamat tu sent out texts berbaur lucah kat semua contacts dalam phone rumet Ija tu. Text ape aku pun tak tau. Ija, text ape kah?

Kerugian almost 5K. Pergh. Na'uzubillah la. Dahla hostel memang tersorok tsk. Selamatkan la kitorang YaAllah. Semoga lelaki durjana itu mendapat balasan setimpal. Aminnnn. GRR.

Aku cuak ni. Hukhuk

Comments

Azlan Hasan said…
uikss..bahaya tu..hopefully pihak hostel naikkan level if security mereka..hehehe

Regards,
-Strider-