dua puluh dua


My gosh I'm so old. DUA PULUH DUA OMG kau perangai pun macam bebudak lagi, tido pun tak tentu arah (orang besau tido tentu arah ke?), emosi pun tak pernah nak stabil, perangai malas pun tak hilang hilang, dahla suke menangis tak tentu pasal, bile merajuk, buat muka, mogok tanak makan. Alahaiii kau ni dua tahun ke dua puluh dua tahun? Dang you.

Bak kate Pak Long, ingatla usia kita dah meningkat setahun lagi. Scary. Setahun lagi hilang macamtu je. Macam-macam perangai dah aku tunjuk, macam-macam karenah aku buat. Same je dari zaman sekolah sampai zaman Uni.

Anyhow, still, I'm hoping for some changes, some new chances for me to improve myself. And hoping, there's a better and brighter future awaiting me up ahead.

Pray.

Comments