Starbucks dan Borders dan Tutti Frutti

Salam. ahaha tetibe baik bagi salam dulu kan.

Takde.... Ni nak cerita benda-benda merapik yang telah berlaku dan sewaktu dengannya beberapa hari ni.

So guys, I'm a rockstar now.


Nehi he. hehehe oh that's funny. Actually semalam aku dah jumpa satu tempat AWESOME untuk aku melepak dan membaca dan menulis dan meng-online. Jengjengjengggg. Borders, Queensbay! Tapi dalam Borders tu ade Starbucks, so agak style jugak la untuk habiskan masa kat sini.

Ceritenye, entah macam mane aku pegi bercakap dengan sorang pakcik kat sini, yang keje kat Borders ni la kan. Tak tau lah ape aku duk sembang, dia pun menyembang, tapi alih2 aku rase nak buat kad Borders. nak ada membership camtu la kan. So, aku pun bayar la RM 20, dan dapat sekeping kad untuk aku. Dan dua keping kad kecik yang cumil untuk family and friends. Agagaga aku pun tak tau kenape aku eksaited beno dapat jadi members kat Borders ni -___-

the cards

So balik Putra nanti aku nak buat kad MPH pulak. :DD Yes, aku suke gile duduk dalam kedai buku entah mengapa. eceh. Tapi kat sini semua Chinese & foreign people kot. Semua duk study kotttt sampai tetido haa punye hard diorang study. So aku sensorang Melayu. Macam pergh I'm so cool. hahahahahaha pang!

So semalam aku pun telah menggunakan kad tersebut dengan study di Borders dan minum di Starbucks (?) dengan mendapat diskaun 10%! Well aku sampai Borders lepas Maghrib. Plan nak pegi awal lagi, tapi aku tertido kat bilik mase nak ambik laptop. Boleh? Nak ambik laptop je sebenarnye, tapi aku pegi bantai tido sekali. See? Aku tak boleh study berhampiran katil. Ishh.

Suasana malam semalam. Cantik sebenanye. Takpelah. Aku je nampak kecantikannye tsk.

Notes. Bersendirian ditemani lagu dan Ice Blended Vanilla. Tapi coffeebean punye sedap lagi.

Semalam aku study untuk test harini. Agak gembira jugak la sebab aku berjaye menjawap test tersebut dengan panjang lebar walaupun aku tak tau ape yang aku repekkan. But then, somehow, I'm proud with myself. Muahaha

Dan pagi ni, lepas test, terus aku shoot pegi Queensbay. Masuk Borders, terus ke Starbucks. Eh before tu aku pegi toilet dan beli nugget KFC sebab lapo. tsk lapo lapoo. Niat di hati nak buat presentation FYP. Tapi sebab aku tak paham-paham.. Juna dah bagi sample pun aku tak paham. *Lembap sungguh. So, menghabiskan masa online lah jawapnyeeee.

Me today. hahahaha muke pucat je tampa kang

Muke macam gnsjdlghlse. Tapi nak tepek jugak kat sini kan. -__- Hambek laaa

Amek gamba dalam toilet jela. ingat nak suruh makcik cleaner amekkan gamba. tapi.... hahaha nvm. Lepastu kan, aku masuk Borders tu, aku usha2 buku2 semua kannnnn. AND THENNNNNN!

OMAIGOSH OMAIGOSHHH

WEY WEY TIGA BUKU FOR RM 69.90!!!! GOD PLEASE MAKE ME RICH. T____T I want theseeeeeee pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

T____T

Hmmm. Jadi begitulah ceritanye. Oh lupe. Haritu aku gedik pegi try Tutti Frutti. First time masuk kan, so bodoh2 je sebat segala jenis yogurt depan mata. Ha kauu. RM 26 dia hambek nfosfjbeskd;;asSHITnfsjdfbkds abeh pitih akuh. Masa bayar buat muka kerek je. "26 je?" hahaha keluar kedai.... WTF???


Moral of de stori, yogurt coklat tak sedap. I prefer yogurt original. ahaha tu moral stori aku.

This is life :)

MY simple life. :)

BUIBUIBUI xx

Comments

idea semulajadi said…
aku suke yogurt vanilla, tp lepas tu rasa mcm: srupe beli aiskrim vanila mcD~ haha~

btw, aku sgt jelez tgk kwn2 aku yg gler buku cam ko~
yg duk dlm kdai buku brejam2~
aku nk sgt jd cam tu~
cane ea nk pupuk mnt bc buku nie?
aku kalo msuk kdai buku pun belek buku kraf tgn ke, jhtn ke~
novel2 nie mmg x ah~
nuraimyasmin said…
Hahaha ko makan yogurt tutti frutti ke yg rase mcd tu? sedap kalo campur buah. aku tak suke campur biskut2 tu sume. jadah tah nak makan yogurt dgn biskut. haha

hehe pasal buku aku tak tau. mak aku suke bace buku kat aku dari kecik. anak sulung, attention kat aku sorang. tu yang aku jd terminat membaca kot. ala, bace buku jahit la style. bole jahit baju melayu untuk hasben nanti. aww. ;D