oh so rayaa

Tajuk gamba: Nak penampa sedass boleh kakk?

Hi ols. Okey sekarang aku rase raye dah tak best. Sebab? sebab tak best lahh! aiseh macam mane nak explain ni? Actually, sebab aku rase macam tade mase sangat kot. Asal hah? Adekah sebab aku bangun pukul 12? hahaha. okey tentatif raya pertama. Kitorang pegi dua umah sedare Abah je. before tu pegi kubo nenek kitorang kat Pasir Mas. Sampai sane pun dah tengah hari kot tau.. Then malam tu member aku datang raye, lepastu sepupu datang, lepastu Arjuna datang raye dengan Mede. Lepastu aku tido pukul 4 pagi sebab tengok Glee Project -___-"

Second raya, I thought nak pegi beraya umah my bff, Aqis tuh. Tapi tak kesampaian pulak. Pegi melencong ke KB Mall ade lah. Tapi masyaAllah, tensen betul aku duduk Kelantan time cuti macam ni. Jem tak hagak2. Grr! Cubela korang duduk rumah je raye raye ni, tunggu bebudak datang mintak angpau ke? tak boleh? Time aku nak kelua la korang berebut nak kelua kan. Jeles lettew. Oh lepas Zohor raye seccond, aku ngan cousin beraya rumah kakak ipar Arjuna, makan lontong. Sedap hokey. Ini bukan nak ambik hati ke hape *ade la sikit2 hahaha eh tapi seyes sedap kot. Kuah kacang die marveles. Yummeh. Rugi korang tak datang hehehe lepastu!!!!! The best thing was, KUCINGSSSS! Bapak besa! No bukan bapa saya besar, noo. Tapi kucing tersebut amatlah besar dan comel nak meninggal tsk.

OYENN gergasi! macam name budak sekola aku.
hahaha comel gile! grrr! err kucing ni, bukan budak sekola aku. lol

Aku peluk macam tamo lepas dahhh. Cium kucing ni berape puluh kali tah. Sampai bersin bersin aku. Lepas Asar pulak shoot pegi Tanah Merah, uma sepupu aku lagi. Duduk bertapa kat sane, main mercun, borak2 sampai pukul 1 pagi. SyoK ohh! :D





Muaxx!



Done raya kedua.. Esok plan lepas Zohor pegi rumah Aqis. Kakak dia kawen. Kakak dia sebaya aku, dah nak kawen besok T_T kenape semua nak kawen ni? tensen ah! nak kawen jugak aa macam ni. hoho. Oh lupe, note to self, pegi raye uma Fara sekali. Lusa die da nak balik Perak. Lepastu heret Fara pegi umah terbuka Juna pulak. hehehe

Ngantok ah. Dah 3.55 pagi. bui nak tido. korang dah gemok belum? kalau belum teruskan makan kueh, roti jala, lontong, soto, mekdi, keepsi, pizza, satey.. alahai sedapnye. lapa la pulak. ramai cakap aku dah gemok. sobsobs tapela, gemok pon ta kesah. comel ape. hehehe

NITE gemoks! :D
xx

Comments