livin la vida loca

Rat dah sampai Penang. Aku pulak rasa eksaited nak balik sana. Nak menempuh segala cobaan over again. muahaha. Gile aku ni. kejap tamo balik, kejap nak balik. Pang nak? Tapi sumpah malas nak kemas beg. tsk. Nak basuh baju lagi lah. Padahal ada washing machine kot. Malas nak turun bawah. Angkut mesin basuh letak dalam bilik aku pun, agaknye aku malas lagi nak basuh T____T

So the plan is, aku kena balik KL jugak macam mane pun. Sebab terlalu banyak barang penting kat sana. Aku nak carik sendiri. Matrix card, kemeja putih, seluar itam, books books and bookssss.

Aku gerak dengan Aman, my brother. Juna tadapat teman sekali. FINE LAAA. So kitorang berdua akan drive the whole journey from East to West to North. Perghhhhh selamatkan perjalanan kami, yaAllah :')
aminn

Orait gemuks. till then xx :)

Comments