Austin Reed




Arakian tersebutlah kisah~

Kesah aku keje kat Austin Reed, starting today. Yeay! ;D Actually aku dari dulu tak brape suke nak keje promoter, tapi entahh. Rase nak try jugak lah kan. Sebab yeah at least you gain some new knowledge kan.

And today, ada beberapa kawan baru... Sis Nandha, Ana, Sis Aki - macam mane eja nama dia pun aku tatau. Dan penagalaman pertama kerja sini, Pak guard marah aku salah keluar. wtf. sekarang aku da tak marah sangat dah. Kat twitter tah berape kali aku maki hamun manusia mangkuk hayun tu. Kalau aku salah pun, cakap lelok tak boleh ke hah? f

So masuk keje tadi, terus buat kerja fulltime. of course lah kan, dah aku full time -_-
Tulis sale semalam, lepastu tulis sale bulan September ni. Senang sikit buat terus. By the end of the month nanti tak payah kalut ribut baru buat ape semua kan. sebab Sis Aki yang supervisor tu terpaksa supervise dua tempat sekaligus. Bonia and Austin Reed. Aku ade ni baru ringan sikit kerja dia kot. Pergh macam kau penting sangat je kan. Hahahaha

Kira sales

The X-file

Sale tak banyak harini. Sebab dua hari lepas baru habis grand sale. Nanti Sis Nandha benti keje, patah kaki la akuh. Ade sape2 nak keje kat Bonia? or Austin Reed? or Valention Rudy? you're very welcomed to work here, seriously. :)

Baju yang buat aku fikir nak beli ke tanak -__-

Okay tie ni dah best buy. RM 59 je. JE? ey sebelum ni ratus2 tauu

Name tag yang kene pakai tadi.

Oh aku dah dapat uniform. Kemeja tau. kelas gitew. Kaler kuning. Harini start keje pakai kemeja putih cam biase lah kan. Gamba aku sendiri tak hambek. Ai malu la youu baru start kan. hahaha. So next keje ni da bole pakai kemeja. ;;) excited!

Gaji masuk bulan depan. So terpaksa rely kat abah jugak sementara ni. muehehe. So that's all for now. Nak solat Maghrib, dan nak tidooooo. Oh katil, i lap yu lah.

Comments